top of page
Writer's pictureRita Treimuth

Töökeskonna juhtimise korrastamisest

Updated: Jan 4, 2020

Aastatel 2009-2016 korraldasin täielikult ümber Lennuliiklusteeninduse AS-i töökeskkonna valdkonna, mis inspireeris Tööelu portaali ja sündis artikkel (link allpool).

Toon siin ära mõned minu silmis olulisimad osad artiklist:

.../ Kõige keerulisem oli töökeskkonnaspetsialisti hinnangul andmete koondamine ja tulemuste esitamine nii, et sellest saaksid kasu kõik juhtimistasandid – nii iga töötaja, keskastmejuhid kui ka juhtkond.


Andmete paremaks esitamiseks grupeeris ta ametikohad sarnaste tingimuste alusel üheksasse gruppi, mis sai omakorda kokku võtta neljaks valdkonnaks. Iga grupi ja valdkonna kohta on nüüd ligi 100-leheküljelises riskianalüüsis ohutegurite diagrammid ja kirjeldused.


Küll aga on sealt keeruline enda kohta pilti ette saada igal konkreetsel töötajal. „Kõik meie tänaseks juba ligi 200 töötajat lõin seetõttu eraldi Tööbikusse. See on suurepärane veebipõhine töövahend, mis aitab hallata töökeskkonna, töötervishoiu ja tööohutusega seotud infot töötajapõhiselt. Sealt saan nüüd vaadata eraldi igal ajal iga töötajat ja tema kõiki riske,“ rääkis Treimuth, kelle sõnul ei võimalda Tööbik kahjuks saada andmeid riskitegurite või näiteks üksuste kaupa. „Selleks kasutan Exceli tabelit, kus saan peale panna filtri ja vaadata siis, kui paljud on ohustatud mõnest tervisekontrolli aluseks olevast ohutegurist nagu näiteks kõrgustes töötamine.“ /...


 
71 views

Comments


bottom of page